vineri, 27 noiembrie 2020

ASCULTAȚI DE BENEDICT!

Încă sunt jos, nu am plecat,
O veste mai am de dat,
Nu eu, Domnul spune,
Prin mine la întreaga lume.
 
Îndreaptă ochii spre cer
Ca să vezi Marele Semn.
Cei ce știți și n-ați crezut,
Urmează acum de văzut.
 
În toi de zi se va face beznă,
Ca în veșnicia eternă,
Dar vă spun, nu numai atât,
O parte o să surziți,
 
Voi tuna și voi trăsni,
Cum n-a fost, nici nu va fi.
Cel ce vorbesc Tatăl sunt,
Și vă spun: acum pun punct
 
La neîncredere, așteptare
Cu vestea așa de mare,
Așteptată sau nedorită,
Ce de toți va fi văzută.
 
Unii atunci se vor pierde,
Necrezând în mesaje, semne.
Vai, copii, ce-o să trăiți,
Nici n-o să mai întâlniți!
 
Ce zgomot, ce zgâlțâială
Că tot o să iasă afară,
Din apă și din pământ,
Și cei care s-au ascuns!
 
Nimeni nu poate scăpa
Semnul de a nu-l vedea.
Sunt furios, supărat
Pentru că nu ați ascultat.
 
De la cel Fals până jos,
Ați întors totul pe dos.
Unde-i postul? Unde-i ruga?
Că ați întrecut măsura,
 
Nici cu Noe atunci n-a fost
Popor rău și păcătos,
Mai ales clerul întreg
Ascultă falsul Profet.
 
Sunt câțiva care se luptă,
Dar nu pot avea izbândă,
Că se luptă între ei
Cum în junglă între lei.
 
Episcopii sunt înșelați,
Preoții dezorientați.
Este o mare zăpăceală
De la elita mondială.
 
Au încurcat și amestecat
Totul după al lor plac,
Dar nu va rămâne nimic
Din ce ei au stabilit.
 
Sunt ce sunt și sunt Cel Sfânt
Pentru cer, pentru pământ.
Sunt Stăpânul peste toate,
Peste zi și peste noapte.
 
Clerule, ascultă de Mine,
Nu de Falsul care minte,
Că nu a mai fost niciodată
Biserica adevărată și falsă,
 
Nici doi papi nu s-au aflat,
Unul fals și unul adevărat.
Cobor cu voi să vorbesc
Că nu ascultați de profeți.
 
Ei nu scriu ce le convine,
Cuvintele sunt de la Mine.
Duhul Sfânt cu ei lucrează
Ca să țină lumea trează
 
În credință, în iubire
Până la a Doua Venire.
Clerule, de cine asculți?
Votul pentru ce l-ai pus
 
Atunci când te-ai prosternat
Și credință ai jurat
Că te lepezi de cel rău
Și asculți de Dumnezeu?
 
M-ai trișat, clerule drag,
Și am să te arunc în iad.
Mi-am dat viața pentru tine,
Să te am păstor la lume,
 
S-o îndrumi și s-o ajuți,
Așa precum Eu ți-am spus.
Și acum îți spun direct:
Lasă-l pe Falsul Profet!
 
Ascultă de Benedict,
Cât mai poți și mai ai timp!
Este ultima strigare
Pentru a voastră salvare.
 
Voi n-ascultați de profeți,
Că sunteți băieți deștepți.
În fața lor cum veți sta
Atunci când vă vor judeca?
 
Sunt oameni simpli din popor,
Și ascultă ce le spun lor.
Clerule, îți spun și insist:
Nu asculta de Francisc!
 
Benedict e vicarul Meu,
Păstor poporului Meu!
Dacă ce spun nu asculți,
În iad cu el ai să ajungi,
 
Și de acolo nu mai ieși,
Vei rămâne în veci de veci.
Nu de Mine e numit,
Pe el l-a pus Anticrist
 
Cu guvernul mondial
Ca voi să n-aveți habar.
Vă mai spun acum la urmă:
Luați decizia bună,
 
Că ce-am spus nu mai repet,
Dar să ascultați de profeți.

                     Miercuri, 25.11.2020, ora 21:33, Anton Ciobanu

DUMNEZEU SĂ BINECUVÂNTEZE ROMÂNIA ȘI ÎNTREAGA LUME!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu