vineri, 13 mai 2022

ACEST TIMP ESTE UNUL DE TRANSFORMARE, ... ÎMI VOI PUNE POPORUL MEU PE UN PĂMÂNT NOU! - Carbonia, 10.05.2022, ora 17:00

Transformarea este în desfășurare! Omul va trebui să se pocăiască și să se întoarcă la Mine, Dumnezeul său Creator. Implor convertirea acestei Omeniri înainte de intervenția Mea.

Voi crea lumi noi, voi pune poporul Meu pe un Pământ nou, va locui în minunile Atotputerniciei Mele, îl voi modela în Mine și va fi așa cum Eu l-am conceput de la început:

... Am văzut făptura Mea plină de Mine, asemenea cu Mine,

... sfântă și imaculată în dragoste,

... I-am purtat pașii în Binele Meu infinit, bucuria ei a fost imensă!

Da! ... Mi-am iubit Făptura încă de la primul gând, înainte ca ea să fie, am văzut-o bucurându-se în brațele Mele, am auzit bătăile inimii ei în Mine. ... ce frumos! Mi-am îmbrățișat creatura la Mine, m-am bucurat, strângând-o la pieptul Meu! Câtă, câtă iubire pentru tine, făptura Mea!

Iubiți copii, a venit timpul să vă întoarceți la Mine, a venit timpul să intrați în Mine și să vă bucurați de Mine veșnic.

Noul Pământ așteaptă să fie locuit de copiii Regelui. Înaintați spre Mine, copiii Mei, nu mai ezitați, Tatăl așteaptă să vă îmbrățișeze înapoi la El; nu vă fie teamă să înfruntați încercările, ați fost destinați să fiți victorioși în Mine, ... doriți să fiți ai Mei din toată inima și victoria va fi în voi.

Satana strigă după răzbunare împotriva lui Dumnezeu Creatorul, el vrea să-și satisfacă poftele, dar știe că nu-l poate învinge niciodată pe Cel care este Creatorul, lupta lui este aproape de final, ... el simte deja în sine înfrângerea amară.

Acest timp este unul de transformare, sunt pe cale să cobor cortina peste această istorie străveche, ... voi deschide o Nouă Eră, voi deschide larg Poarta Grădinii Mele și Îmi voi invita copiii să se ospăteze la Banchetul Meu.

... ESTE DEJA PAȘTELE DOMNULUI!

Poporul Meu, convertește-te acum! A venit noaptea, patima ta este în desfășurare. Trezește-te, ridică-te, întoarce-te la Mine, Dumnezeul tău Iubire, renunță la păcat! Recunoașteți-Mă ca Dumnezeu al vostru, iubiți-L pe Cel care S-a făcut Om pentru mântuirea voastră, ... deschideți-i inima voastră Lui, tânjiți să fiți ai Lui, doriți să intrați în El pentru a vă bucura de El veșnic.

Ați ajuns la capătul acestei curse, sunteți pe cale să gustați Frumusețile lui Dumnezeu!

Nu irosiți acest har, o, oameni!

CONVERTIȚI-VĂ! CONVERTIȚI-VĂ! CONVERTIȚI-VĂ! https://www.facebook.com/photo/?fbid=7343641922344547&set=a.242597375782406

Un comentariu: