marți, 31 mai 2022

"COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ, PENTRU CĂ NU ȘTIȚI CE VINE, NOAPTEA ÎNTUNECATĂ ESTE FOARTE APROAPE..." - Trevignano Romano, 28 mai 2022

 Iubiți copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, numai rugăciunea intensă și neîncetată va mângâia inima mea binecuvântată și îndurerată și pe cea a Fiului meu.

Copiii mei, rugați-vă pentru că nu știți ce va urma, noaptea întunecată este foarte aproape, aprindeți lumânările binecuvântate în casele voastre.

Copiii mei, îngerii luptă cu săbiile, dar voi, cu Sfântul Rozariu în mâini continuați această rugăciune care îmi este atât de dragă.

Copii mei, deschideți-vă inimile pentru ca bucuria și speranța să intre în voi, căci am venit să vă pregătesc, nu vă temeți de ceea ce veți vedea, căci mantia mea binecuvântată este peste voi.

Ridicați brațele și lăudați-L pe Domnul.

Iubiți copii, amintiți-vă mereu de iubirea mea infinită de Mamă pentru voi.

Acum vă binecuvântez în numele Preasfintei Treimi, Tatăl, Fiul și Sfântul Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7435490839826321&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu