sâmbătă, 28 mai 2022

"RUGAȚI-VĂ PENTRU BISERICĂ CARE SÂNGEREAZĂ CA ȘI FIUL MEU" - Trevignano Romano, 24 mai 2022

Dragii mei copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inima voastră.

Copiii mei, chiar și atunci când credeți că sunteți singuri, eu, Mama voastră, sunt aici. Copiii mei, războiul și foametea vor fi resimțite din ce în ce mai puternic, dar credința în Dumnezeu vă va proteja; nu vă temeți.

În acest timp fiți uniți și nu fiți mijloace de discordie. Copii, rugați-vă pentru episcopii ipocriți și perverși, rugați-vă pentru Biserică, care sângerează ca și Fiul meu.

Rugați-vă pentru Papa. Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7417691098272962&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu