duminică, 15 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MIERCURI, 11 MAI 2022 - Confuzie

 "Copiii Mei sunt înconjurați de confuzie în lume. Copii, nu luați în seamă confuzia care vă înconjoară și nu vă neliniștiți. Este doar o dovadă că cei din jurul vostru nu Mă cunosc. Lumea voastră este asaltată de păcate de multe feluri și greutatea ei va prăbuși în curând pământul, dar voi nu veți fi acolo, veți fi aici, acasă, cu Mine.

Când omul alege plăcerile sale păcătoase în locul Meu, rezultă confuzie. Confuzie și lipsă de orientare. Ei nu știu ce urmăresc și vor continua să o urmărească atunci când va veni sfârșitul. Le-am dat mult timp să se pocăiască, dar ei nu se pocăiesc, ci își bat joc și batjocoresc. Își vor culege răsplata dreaptă.

Nu-i compătimiţi, dragii Mei. Pregătiți-vă pentru întoarcerea voastră acasă la Mine. Fiți gata. Terminați-vă lucrările, căci brusc voi veni la voi ca să vă aduc acasă."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2258122277662362/

Un comentariu: