miercuri, 11 mai 2022

APOSTAZIA ESTE MARE! STRIG CĂTRE VOI CARE STAȚI ÎN ORAŞUL CELOR ȘAPTE COLINE! Carbonia, 6.05.2022, ora 15:58 p.m.

Ora este deja întunecată, ... noaptea va fi cumplită!

Strig către voi pentru convertire, oamenilor, voi care stați în cetatea așezată pe cele șapte coline!

Vă spun vouă, oamenilor care intrați ignoranţi  în înșelăciunea dușmanului Meu.

Vă spun, copiii Mei, vă spun!

Întoarceți-vă repede la Cel care v-a creat, abandonați minciuna, curăţaţi-vă sufletele înainte de a fi prea târziu.

V-am chemat la nesfârşit, v-am spus că totul va fi în flăcări, dar ego-ul vostru nu v-a permis să fiți atenți la chemările Mele.

APOSTAZIA ESTE MARE! Văd atât de mulți oameni căzând în mâinile Satanei. Încă Îmi declară război, Mă străpung cu sulița, Își bat joc de Mine și Mă scuipă! Bieții Mei copii căzuți în înșelăciunea Satanei! Bieții Mei copii! Cum veţi plânge acum din cauza mândriei voastre!

Șarpele blestemat v-a înșelat, ați căzut în capcana lui pentru că nu M-ați ascultat. Bieții Mei copii! Bieții Mei copii!

În adevăr, să știți că sunteți la un pas de cuptorul de foc, totul va arde, nimic nu va rămâne în picioare.

VATICANUL SE VA PRĂBUȘI SUB LOVITURILE DUȘMANILOR.

COLOSSEUM-UL SE VA PRĂBUȘI.

ROMA VA FI CUCERITĂ.

ACEST CUVÂNT AL MEU SĂ FIE UN MOTIV DE POCĂINȚĂ URGENTĂ PENTRU VOI!

Salvați-vă, oamenilor, salvați-vă sufletele...  abandonați lumea și alergați la Mine,  IMPLORAŢI Milostivirea MEA "ACUM", căci în curând plânsul și durerea nu vor mai avea margini.

Chemați-Mă în ajutor, ... rugați-vă Sfântul Rozariu!

IMPLORAȚI MILA MEA, O, OAMENILOR!

IMPLORAȚI MILA MEA, O, OAMENILOR!

IMPLORAȚI MILA MEA, O, OAMENILOR!

E DEJA TÂRZIU!

Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7326865180688888&set=a.242597375782406

Un comentariu: