joi, 12 mai 2022

DE CE, OMULE, TE ÎNCĂPĂȚÂNEZI SĂ STAI DEPARTE DE MINE? DE CE VREI SĂ-L PROVOCI PE DUMNEZEUL TĂU? - Carbonia, 7 mai 2022

Eu sunt cu tine, fiica Mea, ajută-Mă să salvez suflete.

SCRIE POPORULUI MEU IUBIT, SCRIE SUB DICTAREA MEA, O, FEMEIE!

Eu, Regele vostru, Dumnezeul vostru Iubitor, Mântuitorul vostru, vin din nou să vă implor convertirea.

Lumea merge inconştientă de ceea ce urmează să se întâmple, această Omenire nebună doarme, nu se trezește, se va trezi brusc dezorientată și disperată.

Dumnezeu a chemat și a rechemat creatura Sa la Sine, dar nu a existat niciun răspuns. Mândria omului este mare, așa va fi și suferința lui.

Vin din nou să vă rog să vă convertiți, oamenilor, ascultați-Mi apelul!

Încă puțin, acestea sunt ultimele momente posibile pentru convertirea voastră, pocăiţi-vă "acum" înainte ca tobele să bată a moarte.

Milă, milă, ţie, poporul Meu, dacă nu vă întoarceți la Mine, Creatorul vostru, suferința voastră va fi cumplită.

CONVERTIREA TA ESTE URGENTĂ, omule, nu mai este timp de așteptat. Eu, Dumnezeu, trebuie să cobor cortina peste această istorie străveche; am pregătit deja pentru copiii Mei un nou Pământ în deliciile infinite ale Atotputerniciei Mele.

Întoarce-te la Mine, omule, ...întunericul este gros, nu va mai fi nicio posibilitate de a vedea lumina, nu-i permite Satanei să pună stăpânire pe tine.

Tună, tună! Glasul lui Dumnezeu tronează cu putere asupra acestei omeniri lipsită de bun simţ, ... departe de Legea Sa, ... ... dezordonată și rea.

De ce, omule, te încăpățânezi să stai departe de Mine?

De ce Îl sfidezi pe Dumnezeul tău?

De ce te împotriveşti Creatorului tău?

Vrei binele tău sau nu?

UN CATACLISM MONDIAL ESTE DEJA ÎN DESFĂȘURARE! Deschide-ți urgent ochii, omule, ... ridică-ți inima către Creatorul tău înainte de a fi prea târziu.

CONVERTEȘTE-TE, OMULE! CONVERTIȚI-VĂ! CONVERTIȚI-VĂ!

Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă, rugați-vă!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7331870850188321&set=a.242597375782406

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta noua păcătoșilor

    RăspundețiȘtergere