duminică, 15 mai 2022

"DACĂ TOTUL S-AR FI FĂCUT AȘA CUM AM CERUT, AȚI FI EXPERIMENTAT PACEA ȘI ÎN SCHIMB..." - Trevignano Romano, 13 mai 2022

Dragi copii, vă mulțumesc că sunteți aici și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copii mei, rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă astăzi ca și atunci (apariția de la Fatima) continui să vă cer rugăciuni și convertire.

Dacă totul s-ar fi făcut așa cum v-am cerut, ați fi cunoscut pacea; în schimb, porțile iadului au fost deschise și voi, micuții mei, dacă nu vă întăriți în credință, veți merge pe calea pierzării.

Sunt aici, cu inima frântă, pentru tot ceea ce permiteți.

Copiii mei, uitați-vă la Biserică, ea nu vrea să mă recunoască drept Corăscumpărătoare, eu sunt Regina cerului și a pământului, cea care vă conduce la Fiul meu Isus, eu sunt Mama Lui și a tuturor, acceptați acest adevăr.

Copiii mei, rugați-vă pentru copiii mei ucraineni care au fost aruncați în două gropi încă în viață.

Copiii mei, pământul se va cutremura din ce în ce mai mult, dar nu vă temeți, căci sunt aici pentru a vă proteja, nu mai este timp, fiți din ce în ce mai spirituali și priviți semnele cerului și ale pământului.

Acum vă las, cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7362634727111933&set=a.242597375782406

Un comentariu: