duminică, 29 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 25 MAI 2022 - Doar pentru o vreme

"Pericolul vine brusc pentru copiii Mei de pe cerul nopții. Pericol fără niciun avertisment. Mulți dintre copiii Mei vor fi luați acasă în acea noapte. Copii, fiți pregătiți.

Mulți nemântuiți vor pieri și ei în acea noapte și vor avea o cu totul altă soartă. Rugați-vă, copiii Mei - rugați-vă pentru aceștia căci sufletele lor sunt atât de prețioase în ochii Mei (aud o durere teribilă în vocea Lui la acest lucru). Rugați-vă ca Eu să-i salvez dinainte, astfel încât să vină aici și să nu fie predați lui Satana în acea noapte.

Cel Rău complotează împotriva poporului Meu și el va învinge pentru o vreme, dar numai pentru o vreme. Și apoi își va întâlni propria soartă. Poporul Meu va suferi în acel timp, dar nu merge singur, pentru că Eu merg cu ei la fiecare pas și ungerea Mea asupra lor în timpul suferinței lor va face ca aceasta să fie o bucurie pentru ei, așa cum a fost pentru ucenici.

Nu vă temeți de timpul care vă așteaptă, copiii Mei. Mulți dintre voi nu vor fi acolo pentru el. Pentru aceia dintre voi care vor fi, aveți încredere în Mine. Eu pot face ca suferința să fie o bucurie pentru voi, în timp ce Mă slujiți în acest ultim timp pe pământ."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2269056663235590/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu