vineri, 27 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 23 MAI 2022

REPOSTAT: Orbire, 21 ianuarie 2016

Domnul mi-a dat data specifică pentru această repostare, cu câteva luni mai devreme. Nu știu de ce.

 "În timp ce umblați în acest timp al noutății, doresc să vă bucurați să învățați să faceți lucrurile în moduri noi. Vă schimb prioritățile și fac mici ajustări în modul în care vă raportați la ceilalți, la Mine și la felul în care umblați pe Pământ.

Îmi doresc excelență în copiii Mei (În Spirit, am văzut un tată pământean instruindu-și copilul în dragoste, spre o excelență mai înaltă în viață) Îmi doresc ca viața voastră să o imite pe a Mea pe Pământ, pentru ca cei din jurul vostru să Mă poată cunoaște în acest fel. Mulți dintre Copiii Mei, deși mărturisesc că Mă iubesc, nu se comportă deloc ca Mine, și astfel viața lor nu aduce roade bune. (În Spirit, am văzut o femeie afro-americană, citind Biblia - ea trăiește cu membrii familiei - care se poartă pios și sfânt, iar apoi se ceartă și se contrazice cu familia ei. Apoi ea se duce la Dumnezeu și dă vina pe diavol).

Dușmanul a orbit poporul Meu la modul în care comportamentul lor îi afectează pe alții. I-a orbit la păcatele lor, dar Eu îndepărtez vălul pentru ca ei să poată vedea acum." https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2267193870088536/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu