luni, 23 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 19 MAI 2022 - Viitorul

"Copiii Mei sunt preocupați de multe lucruri legate de viitor. Copii, încă nu Mă cunoașteți? Încă mai credeți minciunile dușmanului că vă voi părăsi? De ce îl ascultați încă?

În vremurile care vor veni, un singur lucru este necesar - să nu Mă negați. Orice altceva este secundar. Vor fi neplăceri, da. Va fi persecuție, chiar persecuție extremă. Dar, mai presus de toate, mintea voastră trebuie să fie hotărâtă să nu Mă negaţi, căci dacă o faceți, disconfortul și persecuția nu se vor sfârși niciodată, căci veți intra într-o eternitate de chinuri din partea celui rău, dușmanul sufletelor voastre.

Cei care cred în Mine, dar nu se supun Mie, vor fi lăsați în urmă, pentru ca credința lor să se rafineze și să poată intra în Împărăția Mea. Dacă rupeți alianțele cu dușmanul Meu și eliminați orice păcat (cunoscut) din viața voastră, nu veți fi lăsați în urmă. Doar cei care au nevoie de rafinare și cei care nu cred vor avea această soartă.

Concentrați-vă asupra acestor lucruri, asupra ascultării de Cuvântul Meu, asupra faptului de a nu Mă nega, asupra eliminării păcatului din viața voastră și atunci nu veți avea niciun motiv de îngrijorare.

Voi avea o mireasă fără pată".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2264773126997277/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu