marți, 31 mai 2022

DUHUL SFÂNT VĂ VA ÎMBRĂȚIȘA, ... VĂ VEŢI ÎNTOARCE AȘA CUM V-AM DORIT DE LA ÎNCEPUT - Carbonia, 27.05.2022, ora 12:08 p.m.

Ca atunci când am fost cu primii Mei apostoli, așa vin la voi astăzi!

Nimic nu s-a schimbat, Eu sunt mereu în mijlocul vostru și vă conduc la bătălia finală: ... În curând Mă veți vedea printre voi.

Iubiții Mei slujitori, Eu, Dumnezeul vostru iubitor, vă cer să fiți puternici în luptă, să rămâneți tari în credința voastră în Mine, nu vă voi lăsa niciodată singuri. În luptă, nu vă lăsați cuprinși de angoasă, rugați-vă Sfântul Rozariu uniți cu Preasfânta Maria, ea, ca și Corăscumpărătoare, vă va conduce victorioși la Mine.

Iubiții Mei, făpturile Mele, Eu, Tatăl vostru, vin să vă dau harul Meu: ... SFÂNTUL DUH VĂ VA ÎMBRĂŢIŞA, ... VĂ VEŢI ÎNTOARCE AŞA CUM V-AM DORIT DE LA ÎNCEPUT CÂND V-AM CREAT DUPĂ CHIPUL ŞU ASEMĂNAREA MEA.

Copiii Mei, o, voi care încă mai mergeți în necredință, cu adevărat vă spun: au venit acele zile anunțate de profeții, nu întârziați să vă convertiți și să credeți că Eu sunt singurul și adevăratul Dumnezeu care mântuiește, ... niciun alt dumnezeu nu va putea să vă dea mântuirea! EU SUNT!

Milostivirea Mea este minunată! Copiii Mei, acceptați acest har "acum", înainte ca totul să se stingă și întunericul să cadă peste întregul Pământ.

Iubiți copii, o, voi care încă nu-Mi răspundeți pentru că nu credeți în Existența Mea, în adevăr vă spun că în curând veți avea certitudinea că Eu Trăiesc! Negându-Mă, v-ați creat condamnarea, convinși că fără Mine ați fi păstrat totuși darurile cerești. ... Bieții Mei copii, sămânța urii intrase deja în voi prin neascultarea de Mine, Creatorul vostru, atunci când șarpele v-a ispitit și voi v-ați lăsat înșelaţi și ați căzut în capcana lui.

AŢI CREZUT ÎN MINCIUNĂ!

AȚI PIERDUT PARADISUL!

V-AȚI MURDĂRIT DE PĂCAT!

V-AȚI FĂCUT DE RÂS ÎN OCHII MEI!

Ah, copiii Mei! Întoarceți-vă repede la Mine, cereți-Mi iertare, ... pocăiți-vă cu adevărat de alegerea voastră nefastă în Satana, ... strigați Sfântul Meu Nume, doriți-vă cu ardoare să vă salvați.

Acestea sunt vremurile întoarcerii voastre Acasă: CONVERTIȚI-VĂ, copiii Mei, Eu vă iubesc, ... dacă voi vedea în voi pocăință adevărată, vă voi îmbrățișa și vă voi salva.

Această lume este în mare pericol, nu mai așteptați alt timp ca să vă întoarceți la Mine, nu fiți nesăbuiţi, potirul Meu este vărsat, totul acum se va stinge din această viață, aveți grijă să nu muriți, ci să trăiți veșnic în Mine.

Vă binecuvântez și vă aștept "TRANSFORMAŢI" pentru a vă deschide noua lume în care veți savura din tot ceea ce v-a oferit acest Pământ vreodată... fericirea este doar în Mine, ... viața veșnică este doar în Mine!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7432538233454915&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu