marți, 3 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 30 APRILIE 2022

 Domnul mi-a specificat această dată pentru această repostare cu câteva luni înainte. Nu știu de ce.

Lăsaţi tot ce e vechi în urmă, 22 ianuarie 2016

"În timp ce mergeţi pe această cale în care învăţaţi lucruri noi, Eu sunt cu voi. Îndepărtez manierele vechi, jignitoare și obiceiurile aspre. Distrug gândurile și atitudinile greșite și vă conduc pe o cale mai îngustă spre o înnoire a spiritului și un nivel nou - o viață mai binecuvântată. Deveniți din ce în ce mai plăcuți în ochii Mei pe măsură ce vă supuneți și Îmi permiteți să vă schimb.

(În duh, am văzut un tată pieptănând încurcături mari din părul copilului său - îl durea pe copil, dar a meritat durerea, el a zâmbit la rezultatul obţinut în final).

Concentraţi-vă să vă supuneţi pe deplin corecțiilor Mele și să Mă urmaţi așa cum vă conduc. Deși aceste schimbări sunt, la început, dificile pentru voi, reformez aceste lucruri care nu Îmi plac, iar voi veți ieși ca aurul rafinat pe măsură ce vă supuneți conducerii Mele și umblați în Căile Mele pe acest drum.

Aceasta este calea către destinul vostru, copiii Mei."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2248799761927947/

Un comentariu: