sâmbătă, 7 mai 2022

... A SOSIT TIMPUL, COPIII MEI! ...A SOSIT TIMPUL! MIRACOLUL ESTE PE CALE SĂ SE ÎNTÂMPLE! LUMEA VA VEDEA MĂREȚIA MEA – Carbonia, 2.05.2022, ora 10:26

Este ora marii Revelații pentru lume, această Omenire este pe cale să asiste la cel mai mare semn al timpurilor.

Iubiții Mei copii, pregătiți-vă să primiți pe Duhul Sfânt, noul Botez de Foc. Milosivirea Mea va fi mare pentru cei care au spus Gata lumii și s-au întors la Mine.

CA DUMNEZEU ȘI TATĂ, VIN LA TINE, POPORUL MEU,

AM VENIT SĂ TE TREZESC DIN SOMNUL MORȚII,

INTRĂ ÎN IUBIREA MEA, ÎNTOARCE-ȚI INIMA SPRE MINE,

EU TE AȘTEPT, O, POPORUL MEU!

Trezește-te! Aceasta este ora! Pregătește-te, poporul Meu, pregătește-te! Inima ta să fie curată și mersul tău să fie ferm în Mine. Voi trezi inimile adormite, voi aduce creatura Mea înapoi la Mine, ...voi învrednici din nou poporul Meu de Mine.

... A SOSIT TIMPUL, COPIII MEI! ...A SOSIT TIMPUL! MIRACOLUL ESTE PE CALE SĂ SE ÎNTÂMPLE! LUMEA VA VEDEA MĂREȚIA MEA.

Să tune cerurile, să se împrăștie cei răi! ... Fugiți puteri inamice la strigătul Marelui Rege.

Ascultă Israel, ascultă-l pe Dumnezeul tău, nu-i permite lui satana să-ți influențeze comportamentul, întoarce-te la Sacramente, trăiește poruncile lui Dumnezeu!

Rasa umană se află în faza de transformare. Focul Duhului Sfânt se va coborî peste cei care vor fi în Dumnezeu.

Zorii noii zile sunt pe cale să răsară: ... se va manifesta o auroră boreală, cerul se va colora din nou, frumusețea lui va fi în Cel care a creat totul.

Maica Mea Preasfântă, Ție îți dau porunca! Du-te! Îmbrățișați-i pe cei mici, adu-i la Mine. Tremur de iubire pentru copiii Mei, în curând ei vor fi în toate ale Mele.

FIE CA CUVÂNTUL MEU SĂ SE ÎMPLINEASCĂ CU PUTERE! ...

RĂZBOINICI AI LUI DUMNEZEU, A SOSIT CEASUL VOSTRU, ÎNĂLȚAȚI-VĂ INIMILE CĂTRE CEL PREAÎNALT ȘI CU MARE BUCURIE ÎNAINTAȚI ALĂTURI DE MARIA, EA ESTE REGINA IUBIRII, EA VĂ VA CONDUCE ÎN LUPTA ÎMPOTRIVA SATANEI, ... VEȚI FI VICTORIOȘI.

Iată, timpul venirii Mele se împlinește, Armata Mea își scoate deja sabia... totul este împlinit!

CÂNTAȚI IMNURI DE SLAVĂ PREASFINTEI TREIMI!

BUCURĂ-TE, POPORUL MEU, BUCURĂ-TE!

DUMNEZEUL TĂU TE-A SALVAT! AMIN.

CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU! https://www.facebook.com/photo/?fbid=7306278686080871&set=a.242597375782406

Un comentariu: