joi, 19 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 15 MAI 2022

REPOSTAT: Un timp de mari schimbări, 3 aprilie 2017

"Poporul Meu intră acum într-un timp de mari schimbări. Nu orice schimbări vor avea loc în acest anotimp, ci schimbări majore. Simțiți schimbarea care are loc acum în sufletul vostru și veți începe să vedeți schimbarea și în fizic.

Se apropie o perioadă de mare persecuție a poporului Meu. O veți vedea începând cu poporul Meu Israel, apoi va migra către poporul Meu din alte părți, până când va acoperi întreaga lume. Poporul Meu va fi persecutat de dragul Numelui Meu, iar cei care refuză să Mă renege vor fi uciși. Nu vă temeți să vestiți Numele Meu, poporul Meu, pentru că Eu voi fi cu voi în acel moment și vă voi recunoaște în fața Tatălui Meu dacă refuzați să Mă negați.

Pregătiți-vă inimile pentru această mare schimbare, pentru că va părea cea mai dificilă în multe aspecte, dar este necesară pentru a inaugura sfârșitul." https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2261264224014834/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu