marți, 24 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX VINERI, 20 MAI 2022 - Sarcini de luptă

"Copiii Mei, dușmanul sufletelor voastre a trimis sarcini de luptă împotriva voastră. El știe că conflictele sunt poarta de intrare pentru orice lucrare rea și mulți dintre voi îi cad pradă (am simțit o mare tristețe în vocea Lui). Îmi doresc ca acest rău să nu fie găsit printre voi, dar unii dintre voi au pierdut din vedere ceea ce este cel mai important în încercarea de a obține o poziție mai înaltă printre voi.

Eu doresc pace și unitate printre poporul Meu și există recompense mari și foarte speciale pentru copiii Mei care fac munca de făcători de pace. Pentru cei dintre voi care sădesc conflicte sau participă la ele, dușmanul sufletelor voastre are acum acces la voi și la casa voastră pentru a aduce distrugere. I-ați deschis ușa prin participarea la aceste fapte rele." https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2265137386960851/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu