miercuri, 11 mai 2022

"EL ESTE ÎNTOTDEAUNA GATA SĂ ÎȘI OFERE AJUTORUL. POCĂIȚI-VĂ!" - Trevignano Romano, 6 mai 2022

Dragă fiică, îți mulțumesc că m-ai primit în inima ta.

Nu trebuie să vă temeți niciodată pentru că atunci când proclamați Cuvântul Sfânt, eu voi fi cu voi.

Biserica, astăzi, a ridicat ziduri între Fiul meu și adevărata doctrină și, în ciuda suferinței pe care o provoacă Inimii Binecuvântate şi Preasfinte a lui Isus, El este acolo pentru a o proteja.

Biserica, în loc să îi hrănească pe copiii mei cu Trupul și Sângele lui Isus, a înstrăinat prezența Sa și, în ciuda acestui fapt, El este întotdeauna gata să ofere ajutorul Său. Pocăiți-vă!

Fiica mea, francmasoneria și forța lor malefică scandaloasă, i-a îndepărtat pe reprezentanții Bisericii de adevărata credință creștină, insultând Trupul lui Isus, oferindu-L într-un mod greșit și forţându-i pe copiii mei să nu îngenuncheze și să-l primească pe mâini, proclamând o mare minciună.

Vă cer: întoarceți-vă la adevărata credință și permiteți-mi să vă ajut în vremurile întunecate care vor veni. Vă spun: adevărata Biserică va renaște și va fi mai mare și mai strălucitoare.

Acum, vă sfătuiesc să vă rugați, pentru că timpul se apropie de sfârșit.

Vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7324961254212614&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu