joi, 12 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 7 MAI 2022

Repostare: Mândria, 1 noiembrie 2018

    "Copiii Mei, amintiți-vă, atunci când sunteți tentați să fiți mândri, că pedepsesc foarte aspru mândria. Mândria este foarte periculoasă pentru Copiii Mei și îi oferă dușmanului multe intrări în viața voastră. Eu vă țin în siguranță atunci când vă schimb circumstanțele pentru a vă elibera de acest păcat teribil.

   În vremurile care vor veni, circumstanțele voastre se vor schimba drastic. Toți Copiii Mei vor fi persecutați și nu numai de străini, ci și de cei pe care îi cunoașteți, pe măsură ce întunericul continuă să crească dramatic și legile se schimbă.

   Pe măsură ce aceste legi sunt schimbate, Poporul Meu nu va avea unde să se ascundă. Ei vor fi forțați să plece din casele lor, pentru că trebuie să își ascundă activitățile și credința în Mine.

   În aceste vremuri, vor fi unii care nu cred şi vă vor căuta pentru a învăța despre Mine. Mulți dintre voi își vor da viața pentru mărturia pe care o vor împărtăși atunci când vor fi descoperiţi. Nu vă temeți de acest lucru, pentru că Eu am purtat deja durerea voastră. Bucurați-vă, pentru că vă întoarceți acasă la Mine când se va întâmpla acest lucru, iar bucuria voastră nu va cunoaște limite când veți ajunge în ceruri."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2254454294695827/

Un comentariu: