duminică, 8 mai 2022

"MARE VA FI SUFERINȚA CELOR CARE NU VOR SĂ-L RECUNOASCĂ PE DUMNEZEU" - Trevignano Romano, 3 mai 2022

Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Iubiți copii, câtă tandrețe simte inima mea de Mamă când îi văd pe copiii mei plecându-și genunchii cu mare credință.

Copiii, în curând veți fi martorii avertismentului, ai întâlnirii cu Isus al meu care vă iubește atât de mult; așteptați acest gest de milostivire, dar nu cu teamă, ci cu bucurie.

Iubiți copii, spovediți-vă ca să fiți pregătiți pentru când va veni El; fiți mereu vigilenți, copiii mei, Eu vă iubesc și vreau să vă îndrum ca o Mamă; mare va fi suferința celor care nu vor să-L recunoască pe Dumnezeu.

Copiii mei, rugați-vă pentru Biserică și mai ales pentru episcopi, cardinali și preoți, pentru ca aceștia să renunțe la orice orgoliu și să înceapă să proclame cuvântul lui Dumnezeu, să nu mai fie preocupați de politică, ci, ca Petru, să fie pescari de suflete.

Acum vă dau binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=7313776781997728&set=a.242597375782406

Un comentariu: