vineri, 27 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 24 MAI 2022 - Viața merge mai departe

Viața pe pământ continuă pentru copiii Mei și pentru copiii lumii, chiar dacă sfârșitul este aproape. Există căsătoria și dăruirea în căsătorie, trăirea, moartea, înmormântarea. Există copii născuți și educați. Există biserică și activitate și planificarea viitorului.

Copiii Mei, știți că sfârșitul se apropie cu repeziciune. Doresc ca, chiar și atunci când vă trăiți viața pe pământ, să vă ocupați de lucrarea Mea de a câștiga suflete. Sunt încă atât de mulți care nu Mă cunosc și Mă întristează faptul că atât de mulți nu vor fi cu noi în ceruri. De ce atât de puțini dintre copiii Mei se preocupă de câștigarea acestor suflete pentru Mine? De ce vă petreceți timpul în activități inutile și în îndeletniciri frivole, în timp ce alții mor și sunt trimiși în iad? Cum se face că nu vă pasă?

Fiecare dintre voi va da socoteală de timpul petrecut pe pământ. Fiți pregătiți cu un răspuns la aceste întrebări, pentru că în curând vă veți confrunta cu ele. Timpul vostru pe pământ este aproape de sfârșit."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2268563816618208/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu