joi, 26 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 22 MAI 2022

REPOSTAT: Mari schimbări, 17 noiembrie 2011

Mă gândeam la o prietenă apropiată care trece printr-un divorț și la modul în care s-a adaptat la toate schimbările pe care divorțul le-a adus în viața ei, când Domnul a început să-mi vorbească acest cuvânt astăzi.

"În acest nou an, pe măsură ce schimbările continuă pe pământ, mulți vor descoperi că nu mai pot trăi pe vechile lor căi. Schimbarea va fi necesară pentru a supraviețui. Poporul Meu va fi condus la schimbare dinainte.

Poporul Meu se va ridica la această schimbare ca și cum s-ar fi așteptat la ea, pentru că Eu îi voi pregăti dinainte pentru ceea ce va veni. Cei de lângă Mine care umblă pe căile Mele vor fi pregătiți. Într-adevăr, multe schimbări vor veni, mari schimbări de care nu știți.

Este extrem de important ca poporul Meu să umble în ascultare deplină de Mine în acest moment. Nu este timp să vă târâți picioarele, să vă împotriviți schimbărilor atunci când Eu le aduc în viețile voastre. Vă pregătesc pentru ceea ce vă așteaptă, poporul Meu, iar dacă vă împotriviți, nu veți fi pregătiți atunci când schimbarea vă va fi impusă. Cedați în fața conducerii Mele blânde.

Se apropie o perioadă de mult haos în lume. Sistemele stabile nu mai sunt stabile, liderii nu mai conduc și nu mai ghidează, ci cad ei înșiși în capcanele pe care le-a întins dușmanul. Unii dintre aceștia îi las să cadă, alții sunt ispitiți și cedează la ceea ce știu că nu ar trebui să facă. Ei vor fi aflați. Vremea în care sistemele în vigoare funcționau cu exactitate a trecut acum pentru a face loc schimbării.

Schimbarea vine, iar cei care o neagă sunt înșelați. Cei care i se împotrivesc vor fi luați cu forța de ea și nu vor fi pregătiți. Cei care se supun Mie și conducerii Mele vor fi ascunși în Mine pe măsură ce schimbările vor veni. Gata și pregătiți, ei nu vor fi devastați de evenimentele care se vor întâmpla în curând.

Scena a fost pregătită și acum este gata pentru tot ceea ce Cuvântul Meu a prezis. Omul pierzării va apărea în curând. El vine să înșele și să distrugă întreaga omenire. El va face cum vrea cu mulți. Sunt mulți în lume care sunt dispuși să fie înșelați pentru bogăție, pentru plăcere sau de dragul de a fi înălțați printre oameni. Ei nu cred în ceea ce va urma, ci consideră că este un fel de basm născocit de cei slabi. Ei vor ști că au fost înșelați în cele din urmă.

Copiii Mei, rămâneți aproape de Mine, căci ceea ce va veni în lume îi va îngrozi într-adevăr pe mulți. Nu este voia Mea ca vouă să vă fie frică, căci aceste lucruri trebuie să se întâmple"

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2266527763488480/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu