luni, 23 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MIERCURI, 18 MAI 2022 - Nu sunteți singuri

"Copiii Mei, știu că sunteți descurajați. Știu că sunteți obosiți. Știu că gândurile voastre despre ceea ce se va întâmpla în curând pe pământ vă umplu mințile. Priviți în sus și bucurați-vă: în curând veți fi liberi de luptele și cerințele vieții voastre pământești, pentru că acum vă agățați de ceea ce știți, dar ceea ce vă așteaptă este mult mai mare, atât de glorios încât nu vă puteți imagina. Îngerii se bucură că în curând veți fi aici, acasă.

Ceea ce vă așteaptă este dificil, copiii Mei, dar nu știți că Eu voi fi cu voi la fiecare pas? Nu știți că vă voi proteja în timp ce îi veți conduce pe alții în Împărăția Mea? Că în timpul foametei Eu vă voi hrăni? Că vă voi adăposti? Vremurile sunt grele, dar nu sunteți singuri.

Bucurați-vă și supuneți-vă Mie. În curând veți fi acasă".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2264772336997356/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu