duminică, 8 mai 2022

"RUGAȚI-VĂ PENTRU CĂ SECETA VA FI MARE DIN CAUZA LIPSEI DE APĂ" - Trevignano Romano, 30 aprilie 2022

 Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Dragi copii, vă cunosc inimile și vă spun: veniți aici, în acest loc binecuvântat, unde Eu vă voi lua de mână pentru a vă ridica atunci când veți cădea, vă voi usca lacrimile atunci când veți fi în suferință și vă voi consola atunci când veți fi disperați.

Eu sunt aici, Mama voastră cea mai tandră, pentru a vă ajuta și sunt încă aici ca învățătoare pe drumul vostru. Urmați poruncile care v-au fost lăsate și hrăniți-vă cu sacramente.

Copiii mei, războiul va avansa. Rugați-vă pentru că seceta va fi mare din cauza lipsei de apă. Rugați-vă pentru preoți și pentru sufletele care se pierd, pentru că, din păcate, răul a intrat în casa lui Dumnezeu.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7308997075809032&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu