luni, 9 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MIERCURI, 4 MAI 2022 - Când domnește haosul

"Copiii Mei, v-am spus că trăiți în Epoca Haosului, și așa este. Ori de câte ori domnește haosul, ordinea nu domnește. Când ordinea dispare, societățile se prăbușesc. Guvernele se prăbușesc. Economiile se prăbușesc.

Puteți vedea în jurul vostru cum ordinea se prăbușește pe măsură ce haosul preia tot mai mult controlul. Până la sfârșitul tuturor lucrurilor, vor exista doar păcat, fărădelege și haos. Ordinea nu va mai exista și fiecare om va face ce vrea. Nimeni nu va fi în siguranță în acel timp. Nu vă temeți, căci dacă vă supuneți Mie, trăiți așa cum vreau Eu și umblați pe căile Mele, nu veți fi acolo pentru a suferi în acel timp.

Acel timp este ultimul Meu apel către cei răi să se întoarcă de la păcatul lor și să Mă accepte ca Domn al lor înainte de a fi prea târziu."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2252641244877132/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu