joi, 19 mai 2022

"FACEȚI PROVIZII DE APĂ, ALIMENTE ȘI MEDICAMENTE, TOTUL ESTE PE CALE SĂ SE TERMINE" - Trevignano Romano, 17 mai 2022

Copiii mei, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune.

Dragi copii, și astăzi vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea. Inima mea este îndurerată pentru tot ceea ce se va întâmpla.

Văd multe inimi închise, mulți dintre copiii mei care se pierd și care nu ascultă chemarea mea iubitoare.

Copiii mei, vă cer să fiți martori curajoși, nu mai este timp, ascultați cuvintele Mamei voastre, faceți provizii de apă, alimente și medicamente, totul este pe cale să se termine.

Vă rog, copiii mei, ajutați-mă. Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin. 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7376652512376821&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu