joi, 19 mai 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 16 MAI 2022

REPOSTAT: Nevoiașii, 27 iulie 2017

 "Mi-ați cerut o trezire, dar trezirea începe în inimile poporului Meu. Mi-ați cerut minuni, dar îi căutați voi pe cei prin care doresc să fac minunile? Eu doresc să le fac pentru cei săraci, pentru cei nevoiași, pentru cei lipsiți de speranță, pentru ca Eu să devin speranța lor, furnizorul lor, Domnul lor care va avea grijă.

Doresc să revărs pocăința în inimile celor pe care Satana i-a legat în ultimii ani. Doresc să-i eliberez pe captivii pe care el i-a ținut în întuneric.

Dacă doriți trezire, copiii Mei, mergeți și găsiți-i pe cei pe care doresc să-i ajut și o veți avea.

Nu o veți găsi pe băncile lustruite ale celor mândri și nici în inimile celor care refuză să dea celor nevoiași. Nu veți găsi trezire în congregațiile celor care refuză să renunțe la păcat, nici în cele care tolerează atrocităcitățile pe care Eu le-am condamnat. Nu veți găsi pocăință acolo și nu veți găsi nici o reînviere din partea Mea.

Acolo unde sunt cei nevoiași, acolo Mă veți găsi pe Mine."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2262012860606637/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu