marți, 24 mai 2022

VĂ ORDON ACUM... SĂ PĂRĂSIȚI ZIDURILE VATICANULUI... Carbonia, 18bis Mai 2022

Oh, Biserica Mea! ... Biserica Mea! ... Cât de jos ai căzut!

O, VOI CARE PRACTICAȚI ÎN CADRUL VATICANULUI, ... CINE SUNTEȚI VOI? ... NU VĂ CUNOSC!

CE PUTERE AVEȚI VOI SĂ DESFACEȚI CEEA CE AM RIDICAT ȘI AM LEGAT DE MINE?

Cine sunteți voi? ... Eu nu vă cunosc!

Deschideți-vă repede ochii, Eu Mă întorc să iau în posesie ceea ce Îmi aparține, vin să îndrept greșelile pe care le-ați comis.

Căiți-vă! Prosternați-vă în fața crucifixului Meu, cereți-Mi iertare și tuturor celor pe care i-ați târât cu voi în pierzarea veșnică: ... în iad!

Voi, păcătoși și trădători mizerabili, nu sunteți nimic, în curând veți realiza acest lucru, mândria voastră va cădea, domniile voastre vor cădea! ... Strălucirea voastră o veți pierde! Ați făcut totul greșit, v-ați pus împotriva lui Dumnezeu.

O, VOI, PREOȚI CARE CUNOAȘTEȚI SFINTELE SCRIPTURI: ... "CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU!". ȘTIȚI BINE CĂ "DUMNEZEU ARE UN SINGUR CUVÂNT", CĂ NIMIC NU POATE FI SCHIMBAT DIN CEEA CE EL A DAT, ... SPUS, ... SCRIS.

Convertiți-vă acum, înainte de a coborî luna neagră!

VĂ ORDON ACUM! EU, ISUS CRISTOS, VĂ ORDON SĂ PLECAȚI DIN CASA MEA! SĂ PĂRĂSIȚI ZIDURILE VATICANULUI! SĂ PĂRĂSIȚI TRONUL LUI PETRU! VĂ PORUNCESC!

Eu, care am putere asupra tuturor lucrurilor, vă poruncesc!!! Vă ordon să părăsiți repede Vaticanul!!! Totul este iminent, mânia lui Dumnezeu este deja asupra voastră! Tot ceea ce este putred va fi ars și rearanjat în numele lui Isus Cristos, Domnul.

Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă mult în aceste ultime clipe ale acestei vieți, rugați-vă, rugați-vă, ajutați-Mă să anticip mișcările Mele, intervenția Mea, pentru ca această Omenire să deschidă ochii pentru a se converti.

Vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7394895723885833&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu