sâmbătă, 14 mai 2022

"COPII, PRIVIȚI SPRE CER, ACOLO VEȚI VEDEA SEMNELE VREMURILOR, Trevignano Romano, 10 mai 2022

 Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Vă văd pe mulți dintre voi îngrijorați de vremurile care vor veni, dar eu sunt aici pentru a vă mângâia, credeţi că tot răul va fi învins și voi, soldații mei războinici, veți avea parte de haruri și milă, veți vedea cu ochii voștri, veți atinge cu mâinile voastre toate harurile care vor coborî.

Dragi copii, rugați-vă mult și astfel, împreună cu mine, veți fi martori ai victoriei Inimii mele Imaculate.

Rugați-vă pentru Biserică, rugați-vă pentru Japonia și China pentru ca durerea pe care o vor provoca să fie atenuată.

Copiii mei, priviți cerul, acolo veți vedea semnele vremurilor.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7347943458581060&set=a.242597375782406

Un comentariu: