luni, 16 mai 2022

CA ȘI LA FATIMA, CHEM DIN NOU ACEASTĂ OMENIRE LA CONVERTIRE! - Carbonia, 13 mai 2022, ora 10:57 a.m.

Eu sunt Fecioara de la Fatima, Eu sunt cea care a apărut celor trei copii păstori la Cova da Iria.

Copiii mei, iubiții Inimii mele, amintiți-vă astăzi de apariția mea de la Fatima, 13 mai 1917, ... atunci am cerut convertirea acestei omeniri, și tot astăzi vă cer CONVERTIREA!

V-aţi rătăcit, copiii mei, nu ați acceptat încă mesajele pe care vi le dau cu atâta dragoste pentru mântuirea voastră.

Refuzaţi să ascultați Cerul!

Nu vreți să vă schimbați modul de viață!

V-aţi predat lucrurilor acestei lumi!

V-ați cusut bine haina păcatului pe inimă!

Vă simțiți confortabil, nu doriți să vă schimbați.

V-ați învăluit în imoralitate!

V-ați ales condamnarea!

Iubiți copii, fremătând de iubire, și astăzi vin să vă cer CONVERTIREA, nu mai puteți întârzia, timpul a expirat.

ACUM VEȚI VEDEA CUM SE ÎNMULȚESC FLAGELURILE PE ACEST PĂMÂNT, ...VEȚI VEDEA INCAPACITATEA DE A INTERVENI ŞI DE A LE OPRI.

Ați ajuns deja în punctul schimbării, Dumnezeu intervine pentru a spune "STOP!" mizeriei care zace în omul tot mai îndepărtat de El.

CA LA FATIMA CHEM DIN NOU ACEASTĂ OMENIRE LA CONVERTIRE!

CHEIA MÂNTUIRII VOASTRE ESTE "UNA", OAMENILOR, ... ESTE DUMNEZEU! ... CREATORUL VOSTRU!

Opriți-vă din înaintarea în întuneric, a venit timpul schimbării, întoarceți-vă la Dumnezeu, copiii mei, întoarceți-vă la Viață pentru a intra în viață.

În curând Inima mea Imaculată va triumfa, doresc cu ardoare să vă am pe toți alături de mine.

VĂ BINECUVÂNTEZ ÎN NUMELE SFINTEI TREIMI.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7360653383976734&set=a.242597375782406

Un comentariu: