duminică, 15 mai 2022

IATĂ, VINE TIMPUL ÎNTÂLNIRII: TATĂL, FIUL ȘI SFÂNTUL DUH UNIȚI CU VOI PENTRU TOTDEAUNA! – Carbonia, 11.05.2022

Un nou Soare, o nouă viață!

Iată-Mă aici cu voi, copiii Mei, Eu sunt Tatăl vostru, adevăratul vostru Dumnezeu, Creatorul!

Iubiții Mei, am venit să vă anunț puţinul timp care v-a mai rămas de trăit pe acest Pământ blestemat de Satana; ...foarte curând voi deschide Casa Mea! ...Vă voi pune în iubire și har, veţi fi păziţi de Îngeri și vă veţi bucura de tot Binele Meu.

Poporul Meu iubit, astăzi vă cânt iubirea Mea infinită, dorința Mea arzătoare de a vă îmbrățișa în Mine, ...număr clipele care au rămas înainte de această minunată întâlnire cu voi.

Copiii Mei, pregătiți-vă inimile pentru a intra în Dimensiunea Iubirii, ... întâlnirea noastră este iminentă!

Copii ai Ierusalimului, iubiți copii ai lui Dumnezeu, iată-L pe Tatăl vostru proclamând "REÎNVIEREA"... o viață care trebuie savurată în Frumusețea Celui Atotputernic al Meu. Îmbrățișați-Mă, copiii Mei!

O, ce încântare când Eu, Dumnezeul vostru, vă voi absorbi în Mine! O, ce har pentru voi, copii iubiți și doriţi!

IATĂ, VINE TIMPUL ÎNTÂLNIRII: TATĂL, FIUL ȘI SFÂNTUL DUH, UNIȚI CU VOI ÎN VECI!

Ce bucurie, dragii Mei! ...ce bucurie în Mine! În sfârșit, voi putea să vă am din nou ai Mei pentru totdeauna! Totul aici se va stinge, ... Pământul se va cutremura, uraganul va intra cu forța, ... această Omenire va suferi pentru că nu a ascultat apelurile Mele, pentru că nu s-a convertit și nu s-a unit cu copiii Luminii!

O, ce durere pentru cel care M-a renegat! Oh, ce nenorocire pentru el!

IATĂ, DEJA CERURILE TUNĂ! ... ESTE VOCEA LUI DUMNEZEU TATĂL CARE STRIGĂ DUPĂ DREPTATE!

Pregătiți-vă, oamenilor, a sosit timpul, calvarul vostru este deja peste voi!

Fericiți sunt cei care, citind acest mesaj, își vor deschide inima, se vor pocăi și se vor grăbi să-Mi ceară iertare.

Curaj, copiii Mei, nu așteptați ca noaptea întunecată și dureroasă să coboare.

CONVERTIȚI-VĂ ACUM!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7352465648128841&set=a.242597375782406

Un comentariu: