vineri, 3 februarie 2023

AVEȚI GRIJĂ, O, OAMENI, SĂ NU INTRAȚI ÎN CONTACT CU ANTICRISTUL! - Carbonia, 28.01.2023

 Aveți grijă, o, oameni, să nu intrați în contact cu anticristul!

Eu sunt Dumnezeul tău Iubire, Creatorul tău, o, femeie, scrie, îngerul Meu, scrie poporului Meu iubit.

Iată, vor veni zile cumplite pentru lume; această Omenire va fi greu încercată, dar copiii lui Dumnezeu vor fi adăpostiți.

Iubitele Mele creaturi, a venit vremea durerii, s-a vărsat Potirul Meu!

Șarpele blestemat pândește, dar brațul lui Dumnezeu Creatorul este deja asupra lui: "miserum est!"

Dumnezeu își iubește creatura și așteaptă cu o dragoste nerăbdătoare convertirea ei, așteaptă să o îmbrățișeze din nou.

Soarele este la apogeu, flăcările sale vor ajunge pe Pământ și totul se va stinge. Veți suferi foarte mult, viața vi se va schimba, fără tehnologie vă veți simți pierduți.

Porțile cerului se deschid, brațul Mântuitorului Divin anticipează intervenția Sa pentru a-i pune în siguranță pe Copiii Săi înainte ca haosul blestemat al diavolului să îi copleșească.

Aveți grijă, o, oameni, să nu intrați în contact cu anticristul! Stați departe de falșii profeți.

Iubiți copii, vine ceasul în blestemul lui satana care va încerca să răpească multe suflete la el chiar prin spectacole pe cer cu semne uimitoare, dar false! Holograme, pentru captarea atenției

Dumnezeu Tatăl încă își plânge marea durere pentru acei copii care L-au renegat pentru a-l urma pe lucifer.

Marea strâmtorare este deja asupra voastră, o, oameni, asupra voastră care nu vreți să ascultați chemările Mele la mântuire și urmați minciuna. Sunteți la sfârșitul acestei istorii!

O alta este pe cale să se deschidă către Noul Meu Popor: cel credincios Mie, dedicat Mie, un Popor care a abandonat lumea pentru a prefera Viața.

Acești copii

·        vor avea o viață nouă în Mine!

·        ei vor fi binecuvântați veșnic și se vor bucura,

·        nimic nu le va lipsi:

·        ei sunt cei care au susținut adevărata Biserică a lui Cristos,

·        care și-au dat viața

·        pentru ca să intre și să se bucure de viața adevărată

·        unindu-se cu El în Jertfa Sa perenă!

O, voi care încă Mă negați, adevărat vă spun: sunteți pe cale să fiți măturați de marele uragan. Nu vreți să vă deschideți ochii la ceea ce vă înconjoară cu adevărat, sunteți niște neghiobi; navigați pe o barcă care se scufundă, cu ea veți sfârși în abis!

Sărmanii copii! Sărmanii! Nimic nu v-a fost ascuns despre ceea ce avea să vină; ați fost avertizați și puși în fața unei alegeri: ... ați preferat moartea!

Adio!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/01/30/attenti-o-uomini-a-non-entrare-in-contatto-con-lanticristo/

Un comentariu: