marți, 14 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 5 FEBRUARIE 2023

REPOSTAT: Priviți cu atenție, 22 ianuarie 2020

 "Copiii Mei, vă cer astăzi să priviți adânc în inimile voastre. Ce găsiți acolo? Găsiți lăcomia de a acumula averi? Găsiți pofta de putere sau de faimă? Vă simțiți superiori semenilor voștri?

V-am spus cât de târziu este ceasul în care trăiți. V-am spus să vă pregătiți, pentru că acum îi iau acasă pe mulți dintre cei pe care nu vreau să fie martori la răul care va veni în curând în lumea din jurul vostru. Poate inima voastră să treacă de judecata Mea?

Dacă vă chem acasă astăzi, este inima voastră pregătită să dea ochii cu Mine? Când Mă voi uita la ea, voi găsi acolo păcat? Numele voastre ar putea fi chemate în curând să Mi se alăture aici. Sunteți pregătiți?

Priviți-vă cu atenție inima, pentru că Eu sunt."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=497951759167855&set=a.403808015248897 

Un comentariu: