marți, 7 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 20 IANUARIE, 2023 - Mă veți refuza?

"Copiii Mei prețioși, știți că îi mut pe mulți dintre voi acum. În scurt timp, vă voi muta și pe mai mulți dintre voi. Fac acest lucru în etape, ca să vă pot poziționa pe fiecare dintre voi așa cum doresc.

Unii dintre voi sunt ferm înrădăcinați acolo unde sunt, totuși vă voi cere acest lucru. Vă voi cere să renunțați la tot ceea ce cunoașteți de dragul Numelui Meu. Puteți să o faceți? Puteți face ca robul Meu Avram și să lăsați în urmă tot ceea ce cunoașteți? Sau Mă veți refuza?

Alegerea vă aparține, dar dacă Mă refuzați, veți cunoaște doar suferința în locul în care nu doresc să fiți. Nu vă cer niciodată să vă sacrificați fără un motiv.

Mulți dintre voi credeți că știți motivul pentru care vă mut, însă vă înșelați. Uneori Îmi mut copiii pentru a-i proteja, pentru a-i face să progreseze sau pentru a-i folosi în alt loc, dar și pentru alte motive."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=487244880238543&set=a.403808015248897

Un comentariu: