vineri, 3 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 5 IANUARIE 2023 - Nu veți înțelege întotdeauna

"Copiii Mei, există lucruri în viața voastră care sunt pe cale să se schimbe și care s-ar putea să vă deruteze. Nu veți înțelege întotdeauna ceea ce fac Eu în viețile voastre în această perioadă, doar aveți încredere în Mine. Amintiți-vă că Eu văd mai departe ceea ce va urma pentru voi în călătoria voastră decât vedeți voi și Eu mut oamenii și circumstanțele pentru a vă păstra în siguranță. Voi trebuie doar să vă supuneți.

În momentele în care am nevoie ca voi să mergeți mai departe, voi schimba drastic circumstanțele în care vă aflați pentru ca voi să vedeți că trebuie să plecați. Nu intrați în panică în timp ce aceste lucruri se întâmplă, Eu vă voi asigura tot ce aveți nevoie. Eu sunt un Dumnezeu puternic și un Tată bogat, care este foarte capabil să ofere din belșug ceea ce au nevoie copiii Mei peste tot.

Țineți-vă ochii ațintiți asupra Mea și credința voastră va urma."

https://www.facebook.com/photo?fbid=477130107916687&set=a.403808015248897

Un comentariu: