vineri, 17 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX VINERI, 10 FEBRUARIE 2023 - Regele păcii voastre

"Copiii Mei caută remedii pentru neliniștile, anxietățile lor în multe locuri.

Copii, găsiți-vă pacea în Mine și numai în Mine.

Eu sunt Regele Păcii și tânjesc să fiu Regele Păcii voastre, doar dacă voi Îmi veți permite să fiu. Tânjesc ca voi să vă odihniți în Mine și să respirați pacea Mea în timp ce totul în jurul vostru se transformă în haos. Dacă veți învăța să vă găsiți pacea în Mine, ceea ce va veni vă va preocupa mult mai puțin.

Aduceți neliniștile și încredințați-Mi-le Mie. Eu doresc să vă dau pace.

Tânjesc ca voi să vă bucurați în pacea Mea și în prezența Mea acum și întotdeauna."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=501145222181842&set=a.403808015248897

Un comentariu: