marți, 28 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 21 FEBRUARIE 2023 - Vă imaginați

"O, copiii Mei, sunteți îngrijorați și întristați gândindu-vă la viitorul vostru!

Să nu credeți că totul este liniștit, că totul este bine, căci în spatele scenei se plănuiesc multe împotriva poporului Meu. Dar nu vă temeți. Credeți că Eu nu văd? Vă închipuiți că nu-Mi pasă? Eu văd și Îmi pasă, iar planul Meu atent pregătit se desfășoară și peste planul inamicului. El nu poate face nimic din ceea ce Eu nu permit.

Este adevărat că veți vedea multă moarte și distrugere, iar mulți dintre voi vor pierde și pe unii dintre pe care îi iubesc în această distrugere. V-am avertizat de mult timp în legătură cu acest lucru ca să vă rugați neîncetat pentru sufletele lor. Moartea este o parte a vieții pe pământ, și acum vedeți moartea. Vedeți de asemenea acum distrugerea în dezastrele și răul care este atât de răspândit pe pământ. Doar că se va întâmpla mai repede atunci.

Amintiți-vă copii, moartea și distrugerea nu sunt pe Tronul Meu aici în ceruri. EU SUNT pe acel tron și nu am dorit toate aceste lucruri înainte de întemeierea lumii. Bucurați-vă că răul va fi distrus în curând. Bucurați-vă că voi sunteți ai Mei și că în curând veți fi aici cu Mine. Bucurați-vă că răul nu are puterea de a trăi la nesfârșit și de a continua să crească, căci atunci ați avea motiv de atâta groază și tristețe.

Nu vă agățați de viețile voastre pe pământ. Eliberați-vă în favoarea Mea".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=508206721475692&set=a.403808015248897

Un comentariu: