miercuri, 15 februarie 2023

RĂZBOIUL A ÎNCEPUT, PĂMÂNTUL SE CUTREMURĂ ȘI CRAPĂ - Carbonia, 07.02.2023

 Războiul a început, pământul se cutremură și crapă...

Astăzi soarele este sus! Intervenția Mea este aproape!

Iată, Eu însemnez pământul cu degetul Meu; în curând totul va cădea.

Sunt obosit de această omenire perversă!

Eu am decretat ziua intervenției Mele.

Acestea sunt ultimele ore pe care le acord omenirii pentru convertirea ei. Timpul este foarte scurt: Cerul anunță deja marea înfrângere a nesăbuiților.

Sună shofar-ul, sună pentru adunarea copiilor Mei.

Purificați-vă, o, oameni, mânia Mea va fi teribilă asupra celor pe care nu-i voi găsi în Mine, asupra celor care nu vor asculta Vocea Dumnezeului lor Creator.

Sunt îndurerat, Îmi pierd copiii:

·       ei Mă resping,

·       încă îl urmează pe șarpele blestemat,

·       se lasă pradă farmecelor lui,

·       se pretează la jocul său,

·       se prăbușesc ca popicele la chemarea lui. Bieții Mei copii!!!

Iată-Mă, sunt gata!

Jucați și cântați, copiii Mei, voi care v-ați dezbrăcat de lucrurile lumii pentru a Mă urma pe Mine, Tatăl vostru, căci pentru voi începe adevărata viață în Mine.

Iată că Noul Meu Paradis pe Pământ se deschide pentru Noul Meu Popor, cel care Îmi este credincios, un popor cultivat - pregătit în Cuvântul Meu, care așteaptă să se întoarcă la Mine, Dumnezeul său Iubire.

Poporul Meu, nu veți întârzia să vedeți Fața Mea, veți sărbători cu Dumnezeul vostru mântuirea voastră.

America, China, Rusia, Iran, ... sunt pregătite să treacă la energia nucleară; domnește furia Diavolului, în scurt timp, Pământul va fi un cuptor în flăcări.

·       Războiul a început,

·       pământul se cutremură și se crapă,

·       munții se prăbușesc,

·       vulcanii erup cu putere,

·       focul arde ici și colo,

·       crește nivelul mărilor,

·       râurile se revarsă,

·       grindină și ploi torențiale pe o mare parte a Pământului,

·       dar copiii Mei sunt orbi!

·       sunt surzi la chemarea Mea la mântuire!

Ei bine, acum e rândul Meu: ... Bieții Mei copii!!!

Voi face acest lucru pentru ca Satana să nu vă ia cu el, vă voi trezi într-o mare suferință, o voi face pentru a vă salva. Atunci și numai atunci veți striga Sfântul Meu Nume pentru ajutor, pentru că numai atunci veți înțelege că numai Dumnezeu vă poate salva, ... vă voi provoca inimile! Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/02/09/la-guerra-e-in-atto-la-terra-trema-e-si-frattura/

Un comentariu: