sâmbătă, 11 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 30 IANUARIE 2023 - Fiecare suflet este prețios

"Copiii Mei, vă văd așteptând ceea ce urmează. Știți că judecățile Mele vor cădea în curând pe pământ. În culise se întâmplă multe lucruri de care voi nu știți (de cei răi aflați la putere pe pământ, planuri care se fac împotriva creștinilor).

Un eveniment care va atrage atenția tuturor va semnala sfârșitul acestei liniști. În acel moment, dușmanul va începe să facă presiuni să se dea legi împotriva voastră. Rămâneți calmi și continuați lucrarea Mea pe pământ. Continuați să câștigați suflete, indiferent de ceea ce auziți sau vedeți, pentru că atunci când se va încheia liniștea, nu veți mai fi acolo mult timp. Voi începe să-i chem mai repede acasă pe copiii Mei.

Realizați, copiii Mei prețioși, că fiecare suflet este la fel de prețios pentru Mine ca și al vostru, și mai mult decât orice, Eu doresc ca ei să fie conduși la Mine. Îmi doresc ca ei să fie conduși în siguranță în Împărăția Mea. Mă întristez pentru fiecare suflet pierdut de dușmanul Meu, căci știu soarta care îi așteaptă.

Cei care lucrați cu sârguință pentru a conduce suflete la Mine în acest timp, cereți ceea ce vă doriți de la Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=493967419566289&set=a.403808015248897

Un comentariu: