vineri, 10 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 28 IANUARIE 2023

REPOSTAT: Vă voi răsturna 

Am avut în duh o scurtă viziune cu Isus. Avea mâinile împreunate. În mâinile Sale, am văzut niște fetuși avortați, despre care știam că fuseseră avortați aici, în America. Am văzut lacrimi în ochii Lui. Au căzut mai mulți în mâinile Lui, mult mai mulți, și au continuat să cadă și din nou să cadă în mâinile Lui. Sângele lor curgea din ei, iar mâinile Lui erau pline de sânge. El a plângea. Am început să plâng și eu, la ceea ce vedeam. Dintr-o dată, El a strigat:

"Destul!"

Și mânia Lui era foarte puternică.

L-am văzut aruncând mesele și mi-am amintit că El răsturnase mesele schimbătorilor de bani din templu în zilele Sale pe pământ, aproape de momentul răstignirii Sale.

"Este de ajuns!

M-am săturat de prea multă vărsare de sânge pe solurile Americii (nu știu de ce a spus soluri în loc de pământ.) M-am săturat de uciderea acestor suflete nevinovate, care strigă la Mine să le răzbun! Așa cum am răsturnat mesele schimbătorilor de bani, voi răsturna acum această națiune de ucigași. Voi răsturna acum această națiune perversă de idolatri care refuză să Mă cunoască și refuză să urmeze căile Mele. Voi dărâma orice loc înalt și orice lucru care s-a înălțat împotriva Mea și a căilor Mele în această națiune. Cei răi vor striga după milă, dar nu vor găsi niciuna. Chiar și cei salvați Mă vor implora să opresc distrugerea, dar pentru acești nevinovați, nu o voi face.

America, te voi răsturna."

https://www.facebook.com/photo?fbid=492674149695616&set=a.403808015248897

Un comentariu: