vineri, 10 februarie 2023

PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU AVERTISMENT! – Carbonia, 04.02.2023

Pregătiți-vă pentru avertisment!

Preasfânta Maria este cu tine, roaba Domnului!

Pune toată dragostea ta pentru Isus, fiica mea, și nu te abate de la legile Lui.

Cerul așteaptă acum să-și recupereze fiii, Dumnezeu Tatăl își strigă toată durerea pentru cei care nu vor să audă Chemarea Sa de Mântuire.

Iubiți fii, pregătiți-vă pentru avertisment!

·        Tunetul se va face simțit pe tot Pământul,

·        norii cerului se pregătesc să trimită ploi torențiale,

·        lumea își va schimba înfățișarea,

·        focul se va aprinde brusc, iar mirosul acru de cadavre va fi peste tot.

Fiii mei, acest mesaj nu este o glumă, dar este ceea ce anunță Cerul pentru ca copiii săi să fie pregătiți pentru acest eveniment.

Milostivirea mea este în voi toți cei care îl ascultați și îl urmați pe Fiul meu Isus, El este Cel care vă va da bucuria și viața veșnică.

·        Un satelit este pe cale să cadă pe Pământ și vor urma și altele.

·        Rotația Pământului este influențată de vârtejul solar în dificultate.

·        Trebuie să vă anunț că în curând veți fi în mare suferință:

·        O pană de curent va lovi Pământul, ... va intra întunericul,

·        totul se va opri!

·        Nu veți mai avea comunicațiile.

Dumnezeu va vorbi în inimile copiilor Săi; ...poporul Său va fi adunat în refugiile pe care Le-a cerut, doar cei care au dat roade bune vor fi găzduiți.

Preasfânta Maria, CoRăscumpărătoarea Lucrării de Mântuire, îi va însoți pe Copiii săi adunați în aceste refugii și îi va pregăti pentru marea bătălie, pentru ultima provocare împotriva satanei.

A venit ceasul marelui avertisment!

Lumea nu ascultă; ea continuă să caute lucruri care vor fi pierdute, în timp ce copiii lui Dumnezeu așteaptă cu o dragoste neliniștită să fie îmbrățișați de Tatăl.

Aceasta este o perioadă de grele încercări, de aceea vă cer cu iubire de Mamă să vă pregătiți spiritual pentru acest mare eveniment.

Isus recomandă convertirea! Amin.

Vă primesc în Mine, copiii Mei: abandonați-vă în brațele Mele. Amin!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/02/06/preparatevi-allavvertimento-4/

Un comentariu: