miercuri, 8 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 23 IANUARIE 2023 - Sincronizarea Mea

"Copiii Mei se întreabă despre timp. Vă întrebați de ce acum și de ce nu acum și voi nu înțelegeți.

Copiii Mei, tot ceea ce se întâmplă este gravat cu sincronizarea Mea. Am potrivit toate piesele împreună într-o capodoperă complexă a harului și a milostivirii Mele. Multe lucruri pe care le vedeți nu par a fi milostivire și multe lucruri pe care le vedeți nu vin de la Mine, ci de la dușmanul Meu.

În timp ce așteptați următoarele etape ale drumului vostru, realizați că, dacă nu v-am spus ce urmează sau când, sunt lucruri de care veți avea nevoie și care nu sunt încă la locul lor. Există oameni conectați la evenimente care nu se supun încă. Rugați-vă pentru aceste lucruri în loc să vă întrebați de ce. Dacă vă plasez acolo prea curând, proviziile voastre vor rămâne în urmă. Dacă veți întârzia, veți rata scopul vostru perfect.

Așteptați-Mă pe Mine. Rugați-vă pentru ceea ce este necesar acolo unde vă trimit sau unde vă plasez.

Rugați-vă și credeți și lăsați în seama Mea sincronizarea."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=489078810055150&set=a.403808015248897

Un comentariu: