luni, 27 februarie 2023

Rugați-vă, copii mei, 18 februarie 2023, Shelley Anna

 Mesaj de la Maica Domnului

Mama noastră binecuvântată spune:

Copiii mei,, rugați-vă și fiți martori ai păcii și ai iubirii care vin numai de la Dumnezeu Tatăl, care v-a iubit primul.

Copiii mei, vă invit în cercul meu de rugăciune. Rugați-vă Rozariul Meu de Lumină, care străpunge întunericul, orbindu-i pe dușmanii voștri și demască minciunile și înșelătoriile lor. Vă dau această armă, cea mai puternică, pentru a vă ajuta în această perioadă de dușmănie, care a corupt inimile, pe parcursul Timpurilor Periculoase ale Marii Strâmtorări.

Au mai rămas doar câteva momente din Milostivirea Fiului Meu. Rugați-vă, copiii mei, rugați-vă. Acesta este ceasul lor de a acționa. Rugați-vă pentru sufletele fragile, care au devenit sensibile la înșelăciunile lor, care vin prin modernism.

Copiii mei, amintiți-vă mereu de promisiunile Mele, iar rugăciunile voastre să fie neîncetate. Așa vorbește, Mama voastră iubitoare.

Confirmare din Scripturi

Dar tu întăreșteți inima și întindeți palmele spre el!

Viața ta se va ridica precum amiaza, întunericul tău va deveni ca aurora. (Iob 11:13,17)

Fiți tari, să se întărească inimile voastre, voi toți cei care nădăjduiți în Domnul! (Psalmi 31:25)

Feriți-vă de profeții falși, care vin la voi în haine de oi, dar înăuntru sunt lupi răpitori! (Matei 7:15)

Când eram cu voi în templu, nu v-ați întins mâinile împotriva mea. Dar acesta este ceasul vostru și puterea întunericului. (Luca 22:53)

Cele 15 promisiuni ale Sfântului Rozariu

1. Cei care mă slujesc cu credință prin recitarea Rozariului vor primi haruri anunțate.

2. Promit protecția mea specială și cele mai mari haruri tuturor celor care vor recita Rozariul.

3. Rozariul va fi o armură puternică împotriva iadului. Ea va distruge viciile, va diminua păcatul și va învinge ereziile.

4. Recitarea Rozariului va face să înflorească virtutea și faptele bune. Ea va obține pentru suflete milostivirea abundentă a lui Dumnezeu. Va îndepărta inimile oamenilor de la iubirea lumii și a deșertăciunilor ei și le va ridica la dorința lucrurilor veșnice. O, de s-ar sfinți sufletele prin acest mijloc.

5. Sufletul care mi se recomandă prin recitarea Rozariului nu va pieri.

6. Cei care recită cu evlavie Rozariul meu, meditând cu respect misterele sale sacre, nu vor fi niciodată biruiți de nenorociri. În Dreptatea sa, Dumnezeu nu-i va pedepsi; nici nu vor pieri printr-o moarte neprevăzută, adică nu vor fi nepregătiți pentru rai. Păcătoșii se vor converti. Cei drepți vor persevera în har și vor deveni vrednici de viața veșnică.

7. Cei care au o adevărată devoțiune față de Rozariu nu vor muri fără sacramentele Bisericii.

8. Cei care recită cu fidelitate Rozariul vor avea, în timpul vieții și la moarte, lumina lui Dumnezeu și plinătatea Harurilor sale. În momentul morții, ei vor lua parte la meritele sfinților în paradis.

9. Îi voi elibera din purgatoriu pe cei care au fost devotați Rozariului.

10. Copiii fideli ai Rozariului vor merita un grad înalt de glorie în ceruri.

11. Prin recitarea Rozariului veți obține tot ceea ce îmi veți cere.

12. Cei care răspândesc sfântul Rozariu vor fi ajutați de Mine în nevoile lor.

13. Am obținut de la Divinul meu Fiu ca toți cei care susțin Rozariul să aibă drept intercesori întreaga curte cerească în timpul vieții lor și în ceasul morții lor.

14. Toți cei care recită Rozariul sunt copiii mei iubiți și frații și surorile Fiului meu unic, Isus Cristos.

15. Devoțiunea pentru Rozariul meu este un mare semn de predestinare.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/february/20/pray-my-children/

4 comentarii:

  1. Era folositor sa fie atasat, dupa link, Rozariul de lumina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Se poate găsi pe YouTube rozariul de lumina .Se poate recita împreună cu un grup de preoți catolici.Eu recit in fiecare zi rozariul și adevărat familia mea este ocrotită de Neprihănită Maica Domnului .Va doresc un post binecuvântat .

    RăspundețiȘtergere
  3. Coloseni cap. 3
    23. Orice faceţi, să faceţi din toată inima, ca pentru Domnul, nu ca pentru oameni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fie numele Domnului Binecuvântat de acum și pina în veac

    RăspundețiȘtergere