sâmbătă, 11 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 1 FEBRUARIE 2023 - Mari recompense

 "Copiii Mei vegheați la apropierea răului pe pământ.

Copiii Mei, nu este dorința Mea ca vreunul dintre voi să vadă răul dramatic care va veni, pentru că va fi într-adevăr foarte dureros. El este menit să-i ajute pe necredincioși să se convertească și să se întoarcă la Mine.

Unii dintre copiii Mei vor mai fi încă puțin timp pe pământ în timp ce se apropie răul, apoi vă voi chema acasă foarte repede. Fiți sârguincioși să câștigați suflete pentru Mine, căci acest lucru aduce cu sine o foarte mare răsplată.

Nu vă temeți cum veți supraviețui la ceea ce va veni, căci aceia dintre voi care Îmi sunt cu adevărat devotați Mie nu vor rămâne pe pământ."

https://www.facebook.com/photo?fbid=495262249436806&set=a.403808015248897

Un comentariu: