duminică, 19 februarie 2023

FIȚI SOLDAȚI CURAJOȘI! RĂMÂNEȚI FERMI ÎN VOINȚA LUI DUMNEZEU - Carbonia, 11.02.2023

Preasfânta Maria spune: În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

Copiii mei binecuvântați, iubiți ai Tatălui vostru, iată-mă aici, în mijlocul vostru; vă cuprind în Mine: vă țin aproape de Inima Mea Imaculată, vă învăț Lucrurile lui Dumnezeu.

Fiți instrumente docile în Mâinile Sale, abandonați-vă complet Lui! Sunt vremuri dificile de traversat, încercări grele se pregătesc pentru această Umanitate.

Eu vă invit să fiți drepți în Domnul, ...

·       fiți puri, copiii mei,

·       încercați să nu păcătuiți.

Timpul care ne desparte acum de Noua Eră este foarte scurt, totul se desfășoară sub ochii acestei Omeniri care încă nu vrea să-și deschidă ochii și nici inima față de Dumnezeul ei Creator.

O, iubitele mele suflete...

·       care îl urmați pe Isus,

·       care Îl iubiți,

·       care doriți să-L întâlniți în viața voastră

·       și doriți să fiți cu El pentru eternitate, rugați-vă! Rugați-vă din toată inima, rugați-vă cu dragoste: doriți lucrurile cerești.

Nu vă mirați că acum va fi persecuție împotriva creștinilor; rămâneți fermi în Voia lui Dumnezeu, ca

·       Dumnezeu să vă protejeze,

·       să trimită îngerii Săi să vă ascundă de ochii lumii și a oamenilor perverși.

O... iubiții mei, fericirea mea este mare să fiu aici, în mijlocul vostru care îl iubiți pe Isus, care vreți să Îl întâlniți pe Isus. Voi, care luptați împreună cu Mine această ultimă bătălie împotriva dușmanului infernal!

O, cât de mult vă iubesc, cât de mult doresc să vă iau cu Mine în viața cea nouă, în fericirea veșnică a Iubirii!

Copiii mei,

·       fiți vigilenți,

·       nu cedați în fața atacurilor dușmanului,

·       înfruntați-l, punându-vă în Mâinile Dumnezeului vostru Mântuitor, Cel care vă vine în ajutor și vă protejează.

O, voi! ... chemați de Domnul... Voi! Slujitori credincioși ai Domnului, voi veți fi în siguranță.

Faceți întotdeauna voia lui Dumnezeu și nu voia omului, căci acum toate lucrurile vor fi spulberate.

A sosit ceasul transfigurării ființei umane, ... abandonați-vă vocii lui Dumnezeu și urmați-L doar pe El.

Vă iubesc!!! Îmi unesc mâinile mele cu ale voastre, vă ung cu Uleiul Sfânt al Domnului vostru, al Mântuitorului tău Dumnezeu. Vă pecetluiesc inimile și frunțile cu semnul crucii.

Înainte! ... Lupta a început!

·       Fiți soldați curajoși!

·       Înfruntați tot ceea ce vine în fața voastră cu dragoste în Isus Hristos!

·       Îmbrățișați crucea voastră zilnică.

Vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/02/14/sappiate-essere-valorosi-soldati-voi-state-fermi-nella-volonta-di-dio/

Un comentariu: