joi, 2 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 10 IANUARIE 2023 - Perioada întâmplărilor neașteptate

 "Copiii Mei, aceasta este Perioada Întâmplărilor Neașteptate. Veți simți când va începe această perioadă și veți începe să vă confruntați cu ceea ce nu v-ați așteptat.

În această perioadă, îi voi transfera pe unii dintre voi în direcții noi și la sarcini noi. Unii dintre voi vor fi transferați în moduri surprinzătoare la care nu vă așteptați. Vă veți simți incapabili, dar nu vă temeți, căci Eu vă voi face capabili. Unii dintre voi vor rămâne acolo unde sunt, pentru că mai sunt multe lucruri de făcut acolo, și altele care urmează să vină.

În această perioadă a întâmplărilor neașteptate, Eu îi voi surprinde pe mulți dintre adevărații Mei copii.

Aceia dintre voi care v-ați dedicat viața pentru a Mă sluji vor avea mari surprize în acest timp. Eu voi răspunde la rugăciuni pentru voi. Vă voi acorda multe lucruri pe care le-ați dorit de mult timp."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=480430844253280&set=a.403808015248897

Un comentariu: