miercuri, 15 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 7 FEBRUARIE 2023

 Repostat: Mai sus, 14 ianuarie 2020                               

"Copiii Mei, doresc să vă ridicați mai sus. Mai sus în relațiile voastre cu ceilalți, mai sus în dragostea voastră pentru Mine. Mai sus în standardele voastre privind modul în care vă comportați în fiecare zi.

   Am început să vă arăt lucruri pe care doresc să le rectificați: scuze, amendamente, probleme care trebuie îndreptate înainte de a vă chema acasă la Mine. Doresc să stați înaintea Mea fără pată, fără cusur.

   Pe măsură ce vă atrag atenția asupra unor lucruri pe care doresc să le îndreptați, grăbiți-vă să Mă ascultați. Grăbiți-vă să le îndreptați, căci nu știți distrugerea care va veni pe pământ și a mai rămas doar puțin timp pentru ca voi să realizați acest lucru.

În timpul care v-a mai rămas, umblați înaintea Mea în onoare, în integritate, în adevăr în toate domeniile. Îndreptați acum acele lucruri care știți că sunt greșite. Vă voi face să vă bucurați că ați făcut-o."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=499207325708965&set=a.403808015248897

Un comentariu: