sâmbătă, 18 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 11 FEBRUARIE 2023

Repostat: Ura prisosește, 14 ianuarie 2015

"Ura prisosește în lumea din jurul vostru, copiii Mei, dar nu este dorința Mea ca ea să existe. Eu SUNT iubire și tot ceea ce fac vine din iubire.

Ori de câte ori întâlniți ură, străduiți-vă să o învingeți cu binele din inima voastră. Nu lăsați să răsară nicio rădăcină de amărăciune dacă ura pare să fie îndreptată împotriva voastră, altfel aceasta vă va depăși, pentru că în curând va fi mult mai multă ură decât iubire în lumea din jurul vostru. Practicați acest lucru.

Este dorința Mea ca voi să vă întoarceți la Mine și să ieșiți din influențele lumești, pentru ca inima voastră să fie pură. Nu puteți să vă împrieteniți cu lumea și să aveți și o inimă pură pentru Mine. Știți acest lucru, însă mulți dintre voi doresc să își păstreze plăcerile lumești.

Fiți atenți ca idolii să nu se strecoare pe neașteptate. Eu doresc să fiu dragostea voastră cea dintâi, așa cum voi sunteți a Mea".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=501785665451131&set=a.403808015248897

Un comentariu: