duminică, 26 februarie 2023

ITALIA, ITALIA MEA, ÎNTOARCE-TE LA MINE! - Carbonia 18.02.2023

Italia, Italia Mea, întoarce-te la Mine!

Iubiți copii, credeți cu tărie în Cel care v-a creat cu atâta iubire pentru a fi iubire în Iubire. Caritatea Sa în voi este mare; El vă iubește infinit și vă cere consimțământul pentru a vă elibera din ghearele diavolului și a vă da mântuirea.

Mântuitorul Divin vă cheamă astăzi la vigilență: ... nu vă pierdeți, o, oamenilor! Continuați să-L urmați pe Dumnezeul vostru al Iubirii.

Satana rage ca un leu și vă dă târcoale; așteaptă căderea voastră pentru a vă răpi sufletul: vă înșeală, vă face îndrăzneți, vă prinde în capcana lui mortală, aveți grijă!

Un joc necinstit este în desfășurare, satana își încearcă ultima lui carte pentru a vă smulge de lângă Mine.

·       Fiți vigilenți!

·       Rugați-vă și postiți,

·       lucrurile din lume se sfârșesc,

·       numai în Mine veți avea viață din belșug și în fericirea eternă în Toate ale Mele pentru voi.

Iubiții Mei copii, cu adevărat vă spun: iată-Mă la voi, Eu sunt Regele vostru, Salvatorul vostru Divin, Singurul vostru Bine, ascultați-Mi vocea, îndreptați-vă pașii spre Mine! Eu sunt Calea, Adevărul și Viața: cel care este cu Mine nu se va pierde!

A venit seara, copiii Mei, ... în liniștea nopții un vuiet va străbate cerul, pământul se va cutremura, mulți oameni vor plânge!

Italia, Italia Mea, întoarce-te la Mine!

·       Uniți-vă mâinile în rugăciune, poporul Meu,

·       implorați Milostivirea Mea,

·       convertiți-vă de păcatele voastre ca Eu să pot interveni pentru a vă repara păcatele.

·       Sunt dezamăgit de trădările tale, o, omule!

·       Sunt epuizat de durere.

·       Eu te-am iubit și te-am iubit și te-am iubit!

·       M-am dat pe Mine Însumi cu totul pentru tine,

·       iar tu îmi întorci această iubire a Mea cu indiferență și respingere.

·       Bieți oameni, bieții Mei copii, dumnezeul pe care îl urmați în locul Meu și-a bătut joc de voi, Mi-a sporit durerea!

Vă pierd!

·       Nu vreți să Mă ascultați,

·       preferați să ascultați răcnetul diavolului decât sunetul blând al vocii Mele, chemarea Mea de iubire.

Sunt obosit! Sfâșiat de durere! Dar, nu vă voi pierde, vă voi purifica ca pe aur în creuzet, vă voi da posibilitatea să vă întoarceți la Mine.

Vă voi salva prin suferință căci numai așa vă veți ridica, în sfârșit, ochii spre Cer pentru a primi ajutor.

Vin zile teribile pentru această Omenire!

Dumnezeu s-a făcut simțit iar, din nou și din nou Dumnezeu a strigat după convertire pentru salvarea poporului Său.

O, poporul Meu, popor nerecunoscător, ce rău ți-am făcut?

·       Întoarce-te la Dumnezeul tău, omule!

·       Întoarce-te la Creatorul tău!

·       Grăbește-ți acum convertirea!!!

·       Convertiți-vă, o, oameni, convertiți-vă de păcatele voastre și strigați milostivirea lui Dumnezeu asupra voastră!

Se face târziu!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/02/19/italia-italia-mia-torna-a-me/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere