sâmbătă, 11 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 31 IANUARIE 2023 - Poate că atunci

"Atât de mulți dintre copiii Mei merg mai departe ca și cum nimic nu s-ar fi schimbat, ca și cum ar avea tot timpul din lume.

Copiii Mei, cum se face că nu puteți discerne timpul în care pășiți? Oare lumea v-a fermecat atât de mult încât nu vedeți că se apropie sfârșitul?

Se apropie o oră în care se va schimba totul pentru lumea întreagă. Un eveniment neașteptat va veni și multe mii de vieți se vor pierde în el. Multe suflete pierdute în favoarea dușmanului Meu.

Poate că atunci, copiii Mei rătăcitori care sunt atât de îndrăgostiți de lume - poate că atunci vor vedea. Poate că atunci ei vor striga la Mine.

Eu voi fi în așteptare".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=494600249503006&set=a.403808015248897

Un comentariu: