marți, 28 februarie 2023

TUNĂ CEASUL CEL MARE, TUNĂ ACEL CEAS! NU MAI PIERDEȚI TIMPUL! – Carbonia, 18.02.2023, ora 16:27 (locuțiune)

Preasfânta Fecioară Maria:

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh vă binecuvântez, copiii mei, vă îmbrățișez, vă strâng la pieptul meu și vă aduc la Fiul meu Isus.

Iubiții mei copii, vă spun vouă care sunteți prezenți aici și spun tuturor celor care urmăresc mesajele dictate de Cer profeților săi:

Copiii mei,

·       vă îndemn să vă schimbați căile,

·       să vă transformați viețile spre virtuțile cerești;

·       revizuiți-vă caracterul, copiii Mei,

·       mirosul urât al păcatelor voastre se ridică până la Cer.

Dumnezeu i-a creat pe fiii Săi pentru a fi buni, pentru a aduce parfumul Cerului chiar și pe Pământul care respiră mirosul morții!

Oamenii s-au dat pe ei înșiși dușmanului infernal, l-au trădat pe Dumnezeul lor al Iubirii, preferându-l pe satana.

Isus plânge, lacrimile Sale încă mai scăldă Pământul; El se arată în infinita Sa durere pentru ca inimile oamenilor să se pocăiască și să se convertească: ...

·       mulți se întorc la El,

·       dar alții continuă, nestăpâniți, în păcatele lor!

Copiii mei, să știți că, în curând, timpul se va termina definitiv, cortina va coborî peste acest teatru. Ce veți face voi, copiii mei? Unde vă veți duce?

Continuând să mergeți pe căile lui satana, veți intra în disperare și tristețe!

·       De câte ori am implorat inimile voastre să se căiască!

·       De câte ori i-am chemat pe oameni la convertire!

Mulți cred că au ajuns la puritate, dar nu este așa; mai au încă un drum lung de parcurs pentru a fi ridicați la Dumnezeu.

În curând, copiii mei, va fi un mare tunet, un vuiet care va veni din cer: două stele se vor ciocni și vocea lui Dumnezeu va tuna în multe inimi, veți fi pregătiți, copiii mei?

Spun tuturor: veți fi pregătiți, copiii mei, pentru întâlnirea cu Dumnezeul vostru?

Ah, ce durere! Ce durere!

Câtă mândrie văd încă în inimile voastre!

·       Abandonați păcatul, copiii Mei,

·       Coborâți repede de pe piedestalul pe care v-ați înălțat, ...

·       Reveniți cu picioarele pe Pământ!

·       Pocăiți-vă repede, pentru ca picioarele voastre să nu rămână lipite de Pământ și să nu treceți astfel prin Marele Necaz care va veni.

Dumnezeu este Iubire Desăvârșită: El îi cheamă pe copiii Săi să fie desăvârșiți în El, să calce pe urmele Sale, ... să îmbrățișeze Sfânta Evanghelie.

·       Dezbrăcați-vă de mândria cu care v-ați înveșmântat și îmbrăcați haina purității.

·       În veșminte albe trebuie să veniți la Domnul, copiii mei, pentru a obține iertarea.

·       Fugiți, fugiți să vă adăpostiți, copiii Mei, fugiți să vă adăpostiți!

Tună ceasul cel mare, tună acel ceas! Nu mai pierdeți timpul!

·       Îngenuncheați în fața lui Isus și implorați Milostivirea Lui,

·       dăruiți-vă Lui în "întru totul", așa cum v-a cerut El: ... "întru totul", copiii mei, "întru totul"!

Sunteți în rugăciune în fața acestei Grote, care în curând va fi luminată cu Lumina Divină care vă va învălui! Dumnezeu îi va primi la Sine pe toți Copiii Săi,

îi va îmbrăca cu Lumina Sa, ... îi va ridica la Sine și îi va lua cu El într-o lume perfectă. Apoi, îmbrăcați cu daruri cerești, mulți se vor întoarce pe acest Pământ pentru a finaliza această Lucrare Divină.

Fiți atenți, o, voi care nu ați înțeles încă urgența acestor apeluri ale mele, căci totul s-a împlinit, timpul este de-acum închis,...este închis, copiii mei,...este închis!

Dumnezeu se grăbește! El nu va mai aștepta!

Ați ajuns la ora atât de mult anunțată!

Eu, Sfânta Fecioară, vin din nou să-mi unesc mâinile cu mâinile voastre.

Copiii mei... Acum, în liniște, retrageți-vă la casele voastre în rugăciune, fiind mereu în comuniune cu Isus, uniți cu El. Eu voi fi mereu cu voi! Chiar și atunci când vă veți simți singuri, Eu voi fi cu voi.

Înainte! Bătălia este puternică, dar cine va fi cu Dumnezeu va fi salvat și victorios!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/02/21/tuona-lora-della-grande-ora-tuona-quellora-non-perdete-altro-tempo/

3 comentarii:


  1. Isus,Maicuta Sfanta Maria,sf Iosif va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dați mai departe tuturor celor care i cunoașteți aceste mesaje chiar cu riscul de a fi ironizați și luați inderadere.Doamne nu sunt vrednic de rai ,nici la iad sa nu mă dau.Milostivire și pace tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este timpul va veni căci lumea a luat-o într-o direcție greșită Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere